Ducato Passenger Transport – Engine - FCA Importers - Fiat Professional

 FCA Importers – Fiat Professional

ЕФЕКТИВНІСТЬ

Найнижчі експлуатаційні витрати в своїй категорії

Найважливішим для кожної роботи є скорочення витрат, максимізація результатів і ніякої втрати якості. З цієї причини, Новий Ducato був розроблений, щоб гарантувати гнучкість, високу вантажопідйомність і максимальну ефективність.

Завдяки цілому ряду особливостей, вантажопідйомності і практичності були додані подальші покращення.
Задні двері розроблені так, щоб використовувати для вантажу кожний доступний квадратний дюйм, у той час як бічні двері відкриваються надзвичайно легко.
Усередині ряд комплектаційних рішень гарантує унікальну універсальність.
Простір вантажного відсіку не має собі рівних: завдяки оптимізованій відстані між колісними арками, він має широку і правильну форму, яка також дозволяє легко і безпечно встановлювати полиці, піддони або перегородки.

ДВИГУНИ EURO 5

Більш економічні, більш екологічно чисті, більш продуктивні

Ducato доступний з 4 двигунами Euro 5+ з варіантами потужності 115, 130, 150 і 180 к.с., так що ви завжди можете бути впевнені в продуктивності, яка найкраще відповідає вашим транспортним потребам.

MultiJet II
Це нове покоління двигунів MultiJet: інноваційна система подачі палива з більш швидкими інжекторами, здатними на багаторазові уприскування у швидкій послідовності – до 8 за цикл – оптимальне згоряння для

збільшення потужності і зведення до мінімуму викидів забруднюючих речовин, нижчих рівнів шуму.
Ці двигуни також легше, з оптимізованим об’ємом, завдяки:

їх простішій конструкції
їх оптимізованим компонентам.
Доступний з варіантами потужності 115, 130 і 150 к.с.

115 MULTIJET EURO 5

Найбільш економічніий і екологічний варіант: ідеально підходить для легких і важких вантажів і поїздок на середні дистанції по місту і за містом.

Робочий об’єм: 1956 см3
Макс. потужність: 115 к.с./85 кВт при 3700 об/хв
Макс. крутний момент: 280 Нм при 1500 об/хв

– Електронна система прямого уприскування Coммon Rail MultiJet II з турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Легкий і економічний: лише 180 кг, гарантоване зниження витрати палива і висока потужність.
– 5-ступінчаста механічна коробка передач.
– Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість: 138-148 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати палива за NEDC: 6,4-7,1 л/км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 166-182 г/км (в залежності від моделі і версії)

130 MULTIJET EURO 5

Гнучкість, легке управління і оптимальний розгін, навіть з важкими вантажами – ідеальний двигун для змішаного використання в будь-яких обставинах.

Робочий об’єм: 2287 см3
Макс. потужність: 130 к.с./96 кВт при 3600 об/хв
Макс. крутний момент: 320 Нм при 1800 об/хв

– Електронна система прямого уприскування Coммon Rail MultiJet II з турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Доступний з системою Start&Stop на замовлення.
– Низькі експлуатаційні витрати, відмінні робочі характеристики і продуктивність.
– Низьки викиди: система з клапаном EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
– 6-ступінчаста механічна коробка передач.– Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.                                                                                                                    – Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість 145-155 км/год (в залежності від версії)
Витрати палива за NEDC: 6,3 – 7,1 л/км (в залежності від версії)
Викиди СО2: 164-183 г/км (в залежності від версії)

150 MULTIJET EURO 5

Більше потужності і більший крутний момент для оперативного реагування і захоплюючої продуктивності, пропонуючи оптимальний баланс потужності й витрати палива разом зі скороченням викидів.

Робочий об’єм: 2287 см3
Макс. потужність: 148 к.с./109 кВт при 3600 об/хв
Макс. крутний момент: 350 Нм при 1500 об/хв

– Електронна система прямого вприскування Coммon Rail MultiJet II зі змінною геометрією, турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Доступний з системою Start&Stop на замовлення.
– Низьки викиди: система з клапаом EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
– 6-ступінчаста механічна коробка передач. – Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.                                                                                                                    – Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість: 152-161 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати за NEDC: 6,3-7,1 л/100 км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 164-183 г/км (в залежності від моделі і версії)

180 MULTIJET EURO 5

Найпотужніший 4-циліндровий двигун в лінійці, який пропонує найвищу продуктивність у своїй категорії. Гнучкість, комфорт водіння, продуктивність і безшумний хід з достатньою потужністю для будь-якого використання.

Робочий об’єм: 2999 см3
Макс. потужність: 177 к.с./130 кВт при 3500 об/хв
Макс. крутний момент: 400 Нм при 1400 об/хв

– Електронна система прямого вприскування Coммon Rail MultiJet II зі змінною геометрією, турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Низьки викиди: система з клапаом EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
– 6-ступінчаста механічна коробка передач. – Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.                                                                                                                    – Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість: 155—171 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати за NEDC: 7,6-8,1 л/100 км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 200-210 г/км (в залежності від моделі і версії)

ЕКОНОМІЧНІСТЬ

Низьке споживання і знижені експлуатаційні витрати

СПОЖИВАННЯ ПАЛИВА

Найнижче споживання в своєму класі

Лише 6,3 л/100 км з двигуном 130 MultiJet Euro 5+ (з короткою колісною базою і низьким дахом в змішаному циклі), рекордна економія
-15% витрат в змішаному циклі з системою Start&Stop
Інтервал між техобслуговуваннями 48000 км з двигунами MultiJet II Euro 5+
Cx – коефіцієнт проникнення повітря – 0,31, один з найкращих в своєму класі, який поліпшує ходові якості і знижає витрати потужності.

Індикатор перемикання передач

Пропонує, коли перемикати передачу для оптимального використання двигуна, забезпечуючи негайну економію в плані витрат.

СИСТЕМА START&STOP

Пристрій, який автоматично відключає двигун, коли автомобіль утримується в пробці і коробка передач знаходиться в нейтральному положенні.

Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту транспортного засобу залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники). Доступна на двигунаї MultiJet 130 і 150 к.с..

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ COMFORT-MATIC

Ефективність механічноЇ коробки передач з комфортом автоматичної

Автоматична роботизована коробка передач з 6 передачами плюс задній хід.

Краща продуктивність
зниження витрати палива
робить водіння менш стомлюючим, особливо в поїздках в щільному потоці
Верхній режим (Up) служить для безпечного водіння, якщо транспортний засіб має повне навантаження і рухається по важкопрохідній місцевості

Ви можете вибрати 3 режими роботи:

автоматичний для нормального водіння.
автоматичний верхній (Up) для їзди на підйомі з повним навантаженням.
механічний для повністю індивідуального стилю водіння.
щоб гарантувати максимальну ефективність при повному навантаженні і на підйомі, використовуйте клавішу UP, яка оптимізує перемикання передач і забезпечує більшу тягу або відключає двигун залежно від обставин.
*Доступні на 130 MultiJet, 150 MultiJet і 180 MultiJet.

ВИТРАТИ НА ТЕХОБСЛУГОВУВАННЯ

Менший ризик пошкодження означає більшу економію часу і грошей. Ducato був розроблений, щоб звести до мінімуму ризик пошкодження і підвищити продуктивність.

Високі блок-фари: їх підняте положення захищає їх від ушкоджень у разі випадкового удару
Тричастинній бампер: окремі секції можуть бути легко замінені у разі пошкодження з більш низькими витратами на ремонт в порівнянні з цілісним бампером.