Fiorino Combi - Technology - FCA Importers - Fiat Professional
 FCA Importers – Fiat Professional

БЕЗПЕКА ТА РОБОЧІ ЯКОСТІ

Пасажирське відділення

Подорож із спокоєм

Жорсткий пасажирський відсік захищений передніми і задніми захисними зонами, які поглинають силу будь-якого удару.

Бічні смуги можна легко зняти, мінімізуючи витрати на ремонт в разі аварії

Великі бампери з рівними краями забезпечують максимальний захист автомобіля

Подушки безпеки та ремені безпеки

Для захисту водія та пасажирів
Триточкові ремені безпеки з попередньо натягувальним пристроєм та обмежувачем навантаження.
4 подушки безпеки: для водія (в базовій комплектації), пасажира та бічні (опція).

Гальмівна система

Призначена для оптимізації ефективності, довговічності та надійності

Включає:

  • Передні дискові гальма і заднє барабанне гальмо
  • ABS з EBD (електронний розподіл гальмівного зусилля) і електронний розподіл гальмівного зусилля між передніми і задніми колесами для запобігання блокуванню коліс

СИСТЕМА ESC

Електронна система контролю курсової стійкості – це система, яка контролює стійкість автомобіля у випадку втрати зчеплення шин з дорожним покриттям, що допомагає підтримувати контроль напрямку.

HILL HOLDER

Інтегрована в систему ESC, вона автоматично активується на підйомі / під гору при працюючому двигуні і блокує автомобіль протягом декількох секунд без натискання на педаль гальма.

START&STOP

Start & Stop – це система, яка відключає двигун, коли ви зупиняєтеся навіть на короткий час (наприклад, на світлофорі) і автоматично перезавантажується при натисканні на зчеплення.

Fiorino_Combi_2017_tech_3

CRUISE CONTROL

Це дозволяє вам їздити по довгим і прямим дорогам з невеликими змінами руху (на автомагістралях) із заданою швидкістю без натискання на педаль акселератора.

TRACTION +

Це помічник для їзди в поганих умовах зчеплення з дорожньою поверхнею (сніг, лід, бруд і т. д.), Що дозволяє розподілити рушійну силу по тій же осі, коли обидва колеса прослизають. Вона спрацьовує шляхом гальмування коліс з поганим зчепленням (або з прослизанням більше, ніж інші), тим самим передаючи рушійну силу тим колесам, у яких зчеплення з дорожнім покриттям краще.